Tokfynd

Igår åkte jag iväg till min gamla fyndbutik ala second hand. Helvete vad de har utökat sitt tidigare tokbra sortiment till dregelbra! Jag hatar södermalms äckeldyra överpriser på second hand. Second hand handlar man för att det är snyggt, billigt och onödigt för andra att slänga bort kläder i mängder. Men på söder handlar man för att det är inne att handla second hand, oavsett priser.
Jag fick slita mig ifrån butiken, trots att det var Massor och åter massor av kläder som jag ville ha med mig hem. Skulle dock vidare för att träna med chai på gymmet, så jag planerar att åka tillbaka och handla mer nu på lördag.

Detta var mina tre fynd jag fick med mig hem för ca 250 kr totalt!

    Jag tror mer att det var den som ville ha mig.

 Ett par röda behövs alltid i skosamlingen :D

Klänningen är toksöt och alltså inte lika snygg på bilderna här. Går tokbra till baggy, likaså till strumpbyxor. Knäppning hela vägen ned.

Åh, jag är så sjukt nöjd!


Idag har jag äntligen tagit mig i kragen och gått till synsam och fått mina glasögon tillböjda. Nu sitter de förhoppningsvis kvar utan att glida av så fort man tittar nedåt.
Flätade in dreads på en kund idag också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback