Framsteg

Jag känner mig så duktig idag. Har lagt ut en annons om barnpassning. Vad ska man göra? Nu är det på tiden att jag får mer jobb och ledsamt nog offra mina kvällar och helger. Känns som att jag börjar sjunka ner mot Shell-nivån igen.

Pierre ringde mig i förmiddags och vi kom överens om plåtning nu på söndag, vilket ska bli asroligt! Jag känner mig feting pepp på plåtningar efter den senaste, grymt lyckade session! Mitt larviga självförtroende behöver sig en spark i röven.
På tal om spark i röven så måste jag komma igång med kameran igen, snart. Dagen blir till att göra klart helhåret med dreads och klacka om mina skor (usch, så tjejigt, jag har aldrig i hela mitt liv gjort något liknande!) Sen med tiden som blir över sätta mig ner och redigera bilder. Jag skäms över alla bilder som inte har fått sig en omgång i photoshop.

-----------
13:44

Hah fantastiskt! Det kommer hela tiden fram nya bevis på att folk har ljugit mig rakt upp i ansiktet för år sedan. Det är skitsamma nu, verkligen, men samtidigt känns det väl bra att jag kan lita på mina instinkter och att jag aldrig har varit ledsen i "onödan". Jag hade rätt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback