Blåhår

Men wtf.. nu är mitt hår blått! Vittoning fungerade faktiskt, till min förvåning. Jag provade på en slinga som blev kritvit, så jag smetade in resten av håret som blev gråblått och slingan blev ännu mer blå. Värdelöst :)

Dreadsen till kund nummer ett är färdigt och ligger i ett paket som inte är ihoptejpat, då tejpen är spårlöst försvunnen. Det är inte min dag idag.
Vi fick förövrigt ett brev på posten idag som gjorde mig glad i hjärtat :)
Dagens allra sämsta är ju den saknade lönen, som nu är sisådär nio dagar försenad. Känns ju jätteroligt. Varför jobba när lönen ändå aldrig dyker upp som den ska?

Nej nu ska jag göra något vettigare än att bara sitta här och tycka att dagen är skräp.

Kommentarer
Postat av: Anna

varning för vittoning för jag prövat det och det blev gråblått så jag varnar andra inte göra samma misstag.

2009-07-28 @ 08:35:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback