Träna?

Jag somnade direkt igår kväll, var helt slut efter allt slit och släng. Vaknade och hade/har fortfarande jätteont i ryggen och magen. Ingen aning om varför.

Tanken är att jag ska träna med Em idag kvart i tolv och jag hoppas att hon känner sig mer kry idag så att det blir av nu. Vill inte gå dit själv första gången, för jag är en fegis. Ska få i mig en tallrik gröt nu.

15:27
Så det blev minsann en underlig form av träning, minst sagt. Em överaskade mig i ett pass KI-balans. Jisses vad skönt och avslappnat det var, och himla flummigt! Och vips så var min ryggont och magont borta. Innan vi gick in i träningsalen såg jag en bekant dam, och jag kom i princip direkt underfund om vem det var. Marianne Hedengrahn, hon som spelar Lillemor i skilda världar. hah. Jag älskade skilda världar! Hon och hennes väninna skulle också köra samma träningspass som mig och Em.
Jag ska lätt prova på den typen av övning igen, det var så avslappnande och man fick stretcha ut varenda liten muskel i hela kroppen. Det var ingen mening att duscha efteråt, då det inte var svettigt ansträngande, men vi ville in i bastun! Det är det enda jag saknar med att ha flyttat hemifrån. BASTUN!
Lillemor (ja hon kommer alltid att heta lillemor) och hennes väninna tog upp halva bastun, så jag fick sätta mig emellan dem. De fick syn på mina båda piercade tuttar och började prata med mig om mina tuttar! Hur bisarrt är inte det? haha.
Det enda jobbiga är ju att allt skrot i kroppen (piercingar) blir för varma efter ett tag i bastun.

Lagom slöa och avslappnade kilade vi till posten för att hämta ett paket. Det var en lila peruk till mig :D woho, inte för att jag kan prova den än nu när jag har dreads. Köpte en slaj/hårband i guld att ha till dreadsen också.
Sen var det den gamla vanliga rundan i ringen centrum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback