Snurrig

Jag blir galen av att inte ha något fotoutrymme här! Ljuset är så fruktansvärt dåligt! Och även om jag skulle vilja fota i mörker med en stark ljuskälla så har vi inte lampor som räcker. Jag åker nog förvisso förbi huddinge imorrn när jag ska fota Fanny, så då kanske jag kan plocka med mig något.
Har en ascool idé med armar som bänder upp en mun och ska enbart vara ett fotomontage. Det blir nog bra.
Igår fick jag ett mail av en brud som älskar erotiska foton och klär sig enbart i lack och latex, som ville att hon och jag skulle sammarbeta framför kameran. Alltså kontakta en annan fotograf, vilket lät obehagligt! Och samtidigt har jag svårt att vara otrevlig, så jag erbjöd henne att jag kunde fota henne istället. :S

Nu har jag diskat ALL disk, vilket var högar! Och städat badrummet, samt vikt undan all tvätt från igår. Ätit lunch också. Jag har kommit på en ny dum idé. Börjat ta mått för att det inte ska gå för långt.

Tänkte att jag skulle baka bröd idag, ska bara hitta något trevligt recept och sen gå iväg och panta flaskor så att jag har råd att köpa typ jäst :S Jag är duktig numera som bara köper mat och annat till hushållet. Okej jag köpte hårsnoddar när det var panik, men det är en annan femma. Jag skulle ju se presentabel ut på en modevisning.

Fortfarande nervös över helgen. Imorgon kan bli roligt så länge typ Danne kommer till bröderna olssons. Har ingen lust att sitta för mig själv i ett hörn och pimpla öl när chai spelar musik.
På lördag vill jag bli så full att jag inte vet vad jag heter, men ingen har någon lust, och jag får inte tag på kristoffer.
Det får lösa sig.

16:33
Det finns tydligen andra som tänker som jag. Bli vän med fienden, så kan de inte göra dig något. Ett säkert kort, som håller.

Jag skippade att baka bröd idag, för att jag inte känner för att vara trevlig. Har istället städat ordentligt. Gjorde rent spisen med ett mirakelmedel som jag hittade i skrubben. Köpte det på den tiden då jag hade pengar, men använde det aldrig. Det på spisen som jag trodde var rost och inte gick bort, visade sig vara ingrodda matrester sen urminnes tider förmodligen, då chai säkert aldrig gjort rent spisen innan jag flyttade in här för ett år sedan.
Så nu är det borta, och insåg vad äckliga vi är. :P Det är fan inte lätt att hålla det städat när vi har så mycket grejer och det bara är jag som städar.

Fick min lacktopp såld för 200 kr. Eller tja, jag ska möta upp Nattis, som ska köpa den, nu på söndag.

åååh, jag vill att det ska bli imorrn! Äntligen få komma ut bland mänskligheten, ta på mig snygga kläder och använda smink igen. haha. Det har blivit värsta stora grejen att använda smink nu för tiden. Händer en gång i veckan på sin höjd. Men det har jag väl sagt förr antar jag. :P

Jag har ingen lust att göra något mer idag, ska bli lite roligt att få hem mat från donken idag dock :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback