Sjuk dag två

Dag två hemma med chai. Idag mådde jag förövrigt ännu sämre än igår. Känner mig tung i hela kroppen, halsen känns som sandpapper osv. Vi var ju iväg till videobutiken igår för att hyra number 23, men de var slut igen, så vi köpte den istället med tron om att "den kan ju inte vara helt värdelös i alla fall". Köpte med oss brownies på vägen hem och pratade lite med mannen i kassan, som berättade att folk brukar peka och trycka fingrarna och pilla på alla brownies. MUMS! Han tyckte att vi skulle få de största bitarna, vilket vi fick. :D 
Filmen var helt bortom mina fantasier, men värd att se om man gillar konstig film.

Som sagt, idag har vi bara legat hemma och varit allmänt sunkiga, men vi var uppe ganska tidigt och åt frukost. Bestående av mackor och grönt te. Teet smakar som tuggummi förövrigt. Som alla de där tuggummina man köper och får ett klistermärke med. Typ turtles för länge sen. GOTT! Det bästa är ju att smaken inte försvinner som det gör när man har tuggat ett sånt tuggummi i cirka en minut.

Vi såg om filmen "shooter" som vi hyrde för några dagar sedan och jag somnade till. Riktigt, riktigt bra. Jag vill också skjuta med snipergevär! Annars har det bara gått skit på tv idag och vi har varit alldeles för lata, men jag flätade ur chais dreads och tvättade dem. Blev fruktansvärt avundsjuk av att se chai få tvätta sitt riktiga hår! Jag vill också kunna göra det. Sanningen är att jag inte har tvättat mitt hår sen jag flätade in dreadsen och det måste ha varit typ en månad sedan :D SNUSK! Men jag hoppas att håret mår bättre av det, för tidigare har vartenda hårstrå betett sig som om de vore av ståltråd! Nu får det vara nog, men så går det när man bleker sönder håret.
Sen är tanken att jag ska ånga om hans dreads och fläta in dem igen ikväll. BURR. Han gick inte med på att låta sitt hår vila en vecka. :P

Nu är smallville slut, så nu ska vi handla middag. Blir köttfärssås med spaghetti! MUMMA!

Imorrn blir det träning igen med Em, skippade det idag för att inte bli sämre. Sen ska vi till studion och greja ihop lite bilder. Blir nog mest jag som fotar henne, jag tycker mina dreads ser för tråkiga ut. :P Vill prova mina peruker!
Snart snart!

Nåja, over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback