Fotosession med EM

Sov bara dåligt inatt; drömde oroligt och vaknade hela tiden. Men det är okej.
Visste att jag inte skulle kunna somna om när chai gått, så jag la mig vid datorn för att kolla min mail. Hade fått ett från senaste fotografen, och han hade tydligen lagt upp bilderna på modellbilder nu. Bara två av de jag valt ut hade han lagt upp, sen hade han valt ut helt andra själv. Skumt. Han hade fått så sjuukt mycket kritik, men försökte ändå argumentera om att "modellen får bestämma det mesta själv när jag fotar dem" och då syftade han även på ljussättning. Hur jag än försökte styra och ställa så fick han inte till ett bra ljus. Jag däremot fick bara massa beröm av fotografer :D WOHO! Det gjorde mig jätteglad!
Mailade iväg bilder till Melinda också. Ska försöka se till att få klart de sista som hon hade valt ut. :S

Om en timme ska jag iväg och träna, innan dess måste jag hinna packa ner kamera, kläder, peruker och smink. Får se om jag pallar att packa ner de nya skorna också, blir satans mycket att bära på!
Plus träningskläder! Det är ju iofs KI-balans, så jag kan skippa att duscha efteråt då det inte är nödvändigt, och istället se till att få luggen tvättad innan jag drar hemifrån.

Sisådär, nu måste jag komma igång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback