Beslutsångest

Mina ögon känns som sandpapper och jag är långt ifrån klar i huvudet. Sov skitdåligt inatt och drömde dels att jag tappade ner min systemkamera från en skidbacke/berg. Ångest!

Målet idag är att åka till huddinge som sagt och sälja ett par trosor. Ska även se efter om jag har varit så korkad att jag glömde två plagg sist jag var hos päronen. Som jag så enbart åkte dit för att hämta. Men det är ju jag i ett nötskal. Sen ska jag tvinga mig själv att åla förbi en sväng till arbetsförmedlingen, och därefter träffa sanna.

Jag vet inte längre vad jag vill. pure evul-ångest! Just nu lutar det tyvärr åt att jag hellre hittar ett betalt arbete och låter mitt drömjobb flyga med vinden. Det känns riktigt tungt just nu. Men att det redan verkar ha uppstått irritation hit och dit på hemmaplan så avskräcker det mig ännu mer. Skulle behöva rådgöra med någon klyftig apelsin.
Jag antar att detta är en helt naturlig lätt släng av November-ångest. "hej snart är det jul och jag har inte råd att köpa julklappar" Fuck. Men min klädesförsäljning verkar gå framåt.

Nu ska jag hitta på något vettigt innan tiden blir dags att åka till huddinge

over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback