Regn

Jag kan inte direkt påstå att jag känner mig skitsugen att ens lämna lägenheten idag då det regnar och har sig. Men tanken var väl att jag skulle leta rätt på en hink/balja att använda till handtvätt av kläder. Måste ju ta itu med mina vantar samt jacka snarast!

Igår lärde jag mig av en slump att göra inbakade flätor, så om jag får träna vidare på det så kan jag ju börja göra hårförlängningar på folk snart. Jag och chai satt och tittade på day of the dead igår kväll när jag satt och pulade med håret. Filmen var ju hur bra som helst! Jag förstår inte hur de fixar masken när allt är på riktigt. Galet. 

Jag fick ett linne idag med helt öppen rygg. Bara fem trådliknande tygbitar håller ihop dem i ryggen. Skitsnygg, trots att den är rosa. hah. Jag ville mest se hur de har burit sig åt för att sy den, så kan jag prova på att göra en likadan fast i annat material.

Nu ska jag invänta chai som ska dyka upp när som helst, sen ska jag sätta igång med vad jag nu ska hitta på idag.

-----------------------
13:28

Jag mår sämst och den enda som verkar orka lyssna utan att tycka att jag överdriver befinner sig i Palestina. Men hon ringde, så jag fick ett ypperligt tillfälle att prata av mig om min helgångest.
Varför tar det här aldrig slut för?

Nu ska jag åka och trösthandla löshår och göra något nytt.

---------------------
15:18

Jag fick ett intressant mail av en "rock star" haha. Som tydligen ska ha spelning på onsdag och försöker få dit mig. Vad är det här för skit, tänkte jag, och givetvis ska mäniskan ha en sockerlen musikalisk röst och musiken var bra i mina öron.
synd bara att jag inte har vänner som kan tänka sig att följa med mig på spelning.
OH NU VET JAG! TOBIAS!
:D :D :D :D
Det ligger en kvart härifrån, och det vore trevligt att vara lite social och komma ut och träffa nya människor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback