Trött som ett as

Jag mår illa av trötthet och av dataskärmen.
Något har slagit slint i min skalle jag lovar.
För att vara ärlig är jag fast där emellan. Men jävla svårt att veta vad folk tänker, särskilt när de säger saker som kan göra mig nöjd för stunden och aldrig betydde mer än så. 

sumprunkare!
You cant say no to me

Jag mår varken bra i hjärna, hjärta eller mage. Det är en enda kalasröra. Jag vaknade upp med det imorse och det vill inte släppa. Orolig över något. Eller kanske snarare dödligt längtansfull.
Jag vet ärligt talat inte.

Jag vill ha snus. 

Fredrik är gammal men kärleken blind..
oh kyss mig igen sa cecilia lind..

Vad fel det blev. haha. Men jag sitter och lyssnar på inspelningen av när jag sjöng Fredrik Åkare.
Jag blir återigen trött på min röst. :P

Det är trevligt, men nej.

Men jag tycker om människor som kan sjunga.
tyyp Erik


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback