stuff

Jag sjunger på brudmusik. girlpower, usch vad jag hatar sånt! haha, men ack så roligt.
Hot night crash. din ding.

nåja. Igår var det dans, och det ägde stjärt. Det är fan bland det bästa som har hänt.. få tappa af-toutchen som vi blivit besudlade av under så många år. Nej nu jävlar ska den bort! 
Den mystiske mannen kan vi fortfarande inte placera. Hm, en dag ska jag komma på vart jag sett honom.
Sen blev jag fruktansvärt sugen på pizza som vanligt, så jag drog hem till hannah och köpte pizza, cola och hyrde film på vägen. Jag känner mig som hemma där när jag har en egen tandborste och allt. :D
Det blev lite ace ventura. AAAH, jag blir ju helt kär så cp den mannen är. ack ack. 
Därefter blev det inside man. Helt klart sevärd!  

nu ska jag iväg som stand-in-morsa, sen blir det öl.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback