feel so bad

Nu gick jag upp tidigare för att beställa tid hos läkare så att de kan kolla upp min hals. Hon i telefon var allmänt störande och tyckte att det var onödigt av mig att gå till vårcentralen för undersökning, bara för att jag inte har plågsamt ont i halsen än.
GAH, får jag inte gå dit förrän jag håller på att dö eller vad?? Jag betalar ju ändå för mitt jävla besök. Men jag fick en tid imorrn 10:15 efter en del tjat. Himla cp! Är jag sjuk till helgen är det kört! Då kan jag ju likagräna hänga mig själv.
Febern är ju på väg tillbaka igen, jag blir så jävla ledsen. Verkar inte finnas någon som tror på mig angående någonting.

Moby är bra shit.

"som en stor bajs i ögat är vad det är.."

jag såg klart på polarexpressen inatt. Helsöt film.. verkligen!

----
Jag vet mycket väl att det inte löser någonting att sitta och snyfta för sig själv. Men jag är ganska försvarslös när sjukdom tar över. Jag vågar nog påstå att det mesta är kaos och uppochner just nu.
Det löser sig med tiden, men jag behöver fortfarande en chans att få leva nu. Utan att de två ska ska ställa sig ivägen.

----
16:49

tänkte sätta mig i bastund nu, om jag bara visste hur man får igång värmen. :D Det är ju lätt det bästa här i huset att vi har en bastu. Halvfinne som jag är! PÖLJÖ!
Nu har jag legat och gråtit som ett as till svensk film. :´D Sådan är jag, men lätt hänt med filmer som berör. Sådant gillar jag, det är bra film.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback