bling-bling-bilen

Nu sitter jag vid en dator, med en mus som inte har en muskula. Hur värdelöst är inte det på en skala? Men i och med att jag är så skillad, så får mina fingrar agera muskula. Börjar bli bra på det här fan.
Jag börjar fundera på om jag inte är lite konstig när jag vaknar halv sju på morgonen av väckarklockan och tror att jag ställt klockan fel. Nej JP. Nu är det så att jag är van vid extrema sovmornar. Jag, pigg och glad som jag var, kilade till macken i huddinge där jag blev upplockad av Sara som hade bilen idag. mumma!
Vi har nog inte gjort någonting vettigt under heldagen med fotolektion. Tja, om man kan kalla det vettigt att köra ner till farsta centrum och shoppa, så visst. Palla att göra något på lektionen när man har fått ett MVG redan. Kikade lite på baggy jeans. Måste fan hitta ett par till helgen >.<.
Annars är jag mest trött och uttråkad, hejja! Väntar på mail. Väntar lite till. Vet inte vad jag ska hitta på. Och väntar ytterligare lite till. De här timmarna kunde ha ägnats åt att plugga religion om det inte vore för att jag glömt boken hemma! 
Men men, klockan fyra ska jag i alla fall vara inne i stan, för då är det inflätning som gäller igen. Har fett mycket kunder varje vecka fram till jag slutar skolan. Sen drar jag iväg på festival. :)

Over n out! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback