Bränt barn luktar illa

Jag och viktor gick upp vid halv tio idag, vilket kändes nyttigt. Vi hade planerat att dra ner till stranden för att sola och bada några timmar. Givetvis fick jag för mig att raka av allt kroppshår innan vi åkte, så vi blev sena. :D
Låg säkerligen i solen i två timmar. Nu är jag röd som en tomat, vilket kommer att övergå till brunt. Så snart är jag negerbrun. Ser löjligt ut när tuttarna är kritvita. haha. Bad blev det också. Jag var en jäkla badkruka, men när jag väl kom i ville jag aldrig upp igen. Grymt härligt att bada.

Sen åkte vi in till stan för att göra affärer. Sålde en svart strumpebandshållare för 40 spänn! Samt ett paket löshår för 40 spänn. Sedan träffade jag en ny kund som jag ska fixa lite nya dreads åt. Därefter köpte jag en jäkla massa löshår på taj mahal, köpte sommarlovskort och hämtade ut biljetter till depeche mode och muse! Så idag har jag varit jätteduktig.
Viktor och jag mötte även marcus och åt middag inne på kungshallarna. Kände att det var brist på skräpmat här hemma, så det blev en feting kebabtallrik. Gott!

Vi kämpar tappert med att få med marcus till arvika nu!
Han har förvövrigt gått och blivit en människa. Han var iklädd jeans! Det var en häftigt upplevelse ska jag tala om för er gott folk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback