Muse.. och depeche mode

Dagen började med att jag åkte in tidigt till stan och mötte viktor, pierre och hanna, sen åkte vi tillbaka till lägenheten där jag flätade in dreads på hanna. Sen kilade vi ner och köpte pizza, samt vinkade av hannah som åkte hem till enköping igen.
Pizzan gick åt läskigt snabbt, så jag fick även en del av pirres pizza, för han var mesig och orkade inte hela. :D

Sedan var det pierres tur att få dreads. Det var sjukt varmt idag och jag höll på att svimma, samt att det blev stressigt mot slutet.

Innan vi åkte iväg till stadion så tog jag en iskall dusch och tog på mig mina nyblivna tighta brallor och monsterskor. Vilket jag senare kom att ångra. Det var ju en fördel att för en gångs skull se jättebra med tanke på hur lång jag blev, men smärtan i fötterna var olidligt.

Hur som helst, vi bangade vik och så var det jag och pierre kvar. Vi mötte upp en göteborgare också. wiie. :) Vi for till stadion och mitt lokalsinne är fruktansvärt. Till slut kom vi in och ställde oss vid ett staket. Längst fram, framför staketet fick vi inte komma, för det fick bara en del. Jävla vakt som inte släppte in oss! Då hade vi kommit längst fram! Jag köpte förövrigt en hemskt äcklig öl. Det var inte värt det.

Det var helt sinnesjukt hur spänd jag var inför muse. Men de spelade, och de var bäst, och publiken var rutten, och jag stog bakom första staketet och ville längst fram till scenen. Men fick inte..
Det var hemskt att stå långt bort, när jag ville fram. Stackars jävlar som spelade för den publiken alltså.
Sen var det Depeche. Jag kan ju inte särskilt mycket låtar och sånt så jag ägnade min första tid åt att jävlas med en kille som trängde sig fram och knuffade bort mig från min plats. Jag knuffade på honom i kanske en halvtimme. Han höll på att bli galen. haha. Sen spelades två låtar som jag kunde sjunga med. Wohooo! efter det hade jag assköj! Fett glad. Pöörsoonaal jäääsuuus. haha.

Underbart, sen åkte vi hem till lägenheten efter mycket krångel med tunnelbanan. Hela världen skulle ju åka tunnelbana i natt. Nu sitter de andra på balkongen och dricker. Jag sitter här och äter nudlar jag.

Minsann, nu har jag sett Muse igen. Det är mina killar det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback