chilla

Min blogg ser så dyster ut. Konstigt, jag som mår så bra. xD Faktiskt!
Jag älskar mitt sommarlov, varje dag har jag någonting att göra och folk att umgås med. Bara chillar. Fan så jävla nice assu. :)

Jag kom inte hem förrän sent inatt och fick inte heller sova så många timmar förrän mamma väckte mig och skulle berätta om allt jag måste göra när hon är bortrest med de andra i familjen.
Jag satte igång att rensa mitt rum från kläder och grejer när familjen åkt. Mitt i smeten dök Jones och Fredrik upp. Det finns nog inget värre. haha, när man är så oförberedd. Hade ju knappt bytt om.
Men men, de får skylla sig själv, de ville ju ändå bara åt mitt käk här hemma. ;D
Vi lagade oss en fet pizza och sen färgade jag Jones hår svart. Jag äger så hårt på hår!

annars har de chillat på mitt rum medan jag har plockat och donat i mitt rum. Men jag gissar på att de tyckte att det var ganska underhållande att kolla igenom mina grejer. :P

Nu kom Kristoffer hit. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback