lugnet

Jag har varit vaken till och från sen klockan nio, somnat om och drömt. Det kändes som att det var nåt bra och behagligt, om jag bara kunde minnas.
Jag vet inte om jag är till någon större hjälp, men jag är glad att du hörde av dig imorse. Verkligen!

Min träningsvärk har trillat fram från dansen nu. Men jag vet inte, det gör inte så mycket. Jag sov så lugnt och skönt i natt.. hade dock hellre vaknat som hund och av att någon strök mig längst ryggen eller kliade mig bakom örat. Det hade jag gillat!

Jag pulade på korsetten ett tag igår och lyckades fixa spännena på sidan så att det går att dra åt dem mer igen. Fuck yes vad bra den sitter nu! Den hade så hårt varit värt ännu mer pengar än vad jag gav för den!
Jag blir ju alldeles kär i mig själv och ser ut som batman i den! Det är supermankrafter.

Idag blev jag rankad som Jävligt fin människa och får nu tillgång till somligas texter.
Jag är nöjd :)

Jävlar, nu måste jag sätta igång och arbeta röven av mig och lyssna på bra musik!
Men det ska gå bra för jag är lycklig inombords.

----------
18:20

Palla!
Snart kommer höstmörkret och vinternt. Bajs. Bajs. Den tiden kommer bli fasansfullt tråkig om ingen tar sig an mig och tar hand om mig.
suck. Och vem har sagt att brudar skulle vara mer komplicerade än killar? Dunno.
Låt mig vara.

Hur som helst är jag mest arg.
Men det går över med lite öl ikväll. Om inte annat går det över till vintern, som Ljung skulle ha sagt.

Det är imorgon som gäller, och inget annat.

Kommentarer
Postat av: Viks

Ja du gör större skillnad än du kan ana.

2006-09-01 @ 01:23:33
URL: http://viks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback