BjörnBorg ftw!

Across the night.
Just nu kan jag sitta på mitt ickefeta arsle och njuta för fullt och lyssna på låten. Fy fan, ja, fy fan. :)
Jag är ganska nöjd just nu som ni förstår.

Jag har en ny hemlig kompis också. Marcus bara skrattar åt mig! Jävla as. :D Fast kompis är inte så hemlig längre. haha. Det är nostalgi.

Hur som helst. Idag var det dags att släpa sig till gymnasiet igen, östra, min gamla kära skola. Jisses, jag längtar ju för fasiken tillbaka till skiten. :) Alla var överdrivet snuskigt trevliga emot mig, som om de saknade mig. "om skolan hade pengar skulle vi anlita dig!" haha. Jag lämnade tillbaka kameran, så nu känner jag mig ganska naken. Men jag tyckte ändå inte om den riktigt.. den var ju trots allt inte min.
Eleverna glodde utav bara helvete. Ja, idag var jag snygg!
Ringde även och gjorde bort mig angående mötet som jag trodde var imorgon. Usch, klantarsle jag är. Men jag lyckades flirta med tanten så hon verkade mest tycka att det var trevligt att prata med mig. :P

Sen bar det av in till staden där jag fick en adias-tröja av ett helgon. weho. Min kära vik träffade jag och lunchade med därefter. Jag tryckte i mig en fet calzone. Det är lätt världens godaste pizza-hak! Vi strosade runt lite. Gick bland annat in på CUM. NU till det roliga; Jag har länge påstått att jag är helgonkändis, men nu är det konstaterat! Haha. Hon som äger butiken gick fram till mig och frågade om inte vi setts nånstans tidigare idag. Dunno, tänkte jag mer eller mindre. "jo, jag såg dig i skogås! jag tyckte att jag kände igen dig bakifrån, sen såg jag dig på centralen och såg att det där är ju min kund!" haha. Sug på den ni, jävla lavapack! haha. Stackars viktor blev grymt hatisk mot mig. :D
Det är bara för att jag är så snygg!!
Folk blir så förbannade när man säger sådant om sig själv. :P Jag fick aldrig vara snygg förrän i tvåan och trean på gymnasiet. Så nu är det min tur. Oh yes.
btw, vadå "kände igen dig bakifrån"?

aaah, jag är feting nöjd. Mötte hannah sen senare för att hitta dansskor. Jo men eller hur. Sug min kuk! Vi är för kräsna och det är fel på alla skor, inte på våra fötter! ALLT slutade med att vi var fjolliga och tröstköpte underkläder. Oh ja, det är min kvinnliga sida, vilket jag tycker är en bra egenskap. Fy fan för fula underkläder. :) Märkesunderkläder dessutom. haha. Jag trodde aldrig att jag skulle göra det. Björn Borg. TRO MIG. Det var ett halelulija-moment!! runka runka runka!!! Jag har ALDRIG tagit på mig ett så pass sköna trosor i hela mitt liv! Det var som att ta på sig kalsonger utan det där jävla utrymmet för kuken!
 Vilken lycka! I och med att jag inte köpte skor tänker jag gå och köpa mig ännu fler, minst lika dyra igen nästa vecka! yes!!
Hittade pumaskor hemma. Ja, jag köpte dem i början på högstadiet, men de var för stora då , och nu passar de. Så jag har dansskor. Jag måste ju försöka tro att jag ser häftig ut nu när jag ska dansa med hiphopare. hahaha.
Är så jävla nervös så jag skiter på mig! Ungefär.

Fattigare är jag, men mycket lyckligare. Bra känsla i magen idag minsann. Så här vill jag att det ska fortsätta. Nu skulle det sitta fint med lite naket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback