Stockholmsvandring och oliver

Det blev en bra dag ändå. Jag fortsatte städningen idag på morgonen innan jag for in till stan för att möta nån tjej som köpt en tröja av mig. Hade innan jag åkt, frågat viktor om inte han kunde träffa mig i stan. Så medan jag väntade på honom gick jag och provade kläder på H&M ;> Köpte en bh jag spanat in för länge, och det visade sig att jag hade typ 140 kr kvar på mitt H&M-kort. Så det var helt godkänt köp från min sida.
Sen hittade jag viktor på plattan. Fett snygg i pilotbrillor och dreads.
Vi köpte sallad, bröd och dricka och vandrade ut mot slussen och söder och satte oss med utsikt över sthlm och glufsade i oss. ^^ mmm.. oliver och soltorkade tomater i min sallad. :D Jag fattar inte varför jag aldrig tyckt om oliver. Nu älskar jag det!

Vi vandrade vidare igen för att hitta en vindfri plats där det var lite varmare. Jisses vilken underbar vårdag. Jag har viktor att tacka för att jag överlevde dagen.


Sen kom jag hem till ett hus där det luktade svett. Massa tonårskillar och några tjejer satt och svettades tillsammans och hade tv-spelsdag hos oss. urk. :P

Jag har kommit på värsta systemet för allt skit i mitt rum när jag städat. Nu slipper jag allt krångel när jag letar efter smycken. För det första så har jag kastat en hel stor sopsäck full med skräp. Mitt rum behövde detta!
Pecka stack ikväll. Så jag tog en paus i allt och såg på film med Matilda och mamma. Vilket aldrig någonsin har hänt typ. men men. cäppä.

whatevva.
Dagens fyns i städningen: Min hästsko till örat (piercingsmycke) samt en massa pengar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback