Loppis

 
 
 
 
 
Min mamma ringde och skvallrade om tanternas second hand-mecka. Det lät lite för bra för att vara sant, men jag är inte den som säger nej till billiga fynd! Jag älskar second hand! Alla mina favoritkläder och prylar här hemma har jag hittat second hand. Inklusive hundarna... äh, skoja bara. Fast lite sanning är det ju ändå.
Mamma ljög inte om att man bör hänga på låset för att få de bästa prylarna i lokalen! Jag stod och tittade på adventsljusstakar, plockade på mig en i koppar och kom tillbaka tio minuter senare och då var allt köpt.
 
Utöver det som syns på bild så köpte jag ett par (vad jag tror är) helt nya täckbyxor från Everest. ÄNTLIGEN! Samt flera stora spolar med grövre tråd i naturfärger som jag tänkte använda till pyssel.
 
Betalade totalt: 303 kr

Kommentarer
Postat av: JP01

Förvisso ett nytryck, men bra fynd ändå :)

Svar: Men ÅNEJ!!!
JP

2015-11-19 @ 17:48:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback