Tyngre classic

Daniel och Angelica åkte till Stockholm i helgen för att ta med mig och Chai på kroppsbyggartävling. Jag har faktiskt varit rätt nyfiken på det här sen jag själv började styrketräna. Om jag ska vara helt uppriktig så tyckte jag att vissa moment var riktigt underhållande! Tex när byggarna hade fri posering till egen medtagen musik. Jag visste inte att det var en hel vetenskap det här, men det är det ju verkligen. Nu är jag inte det minsta insatt i de olika tävlingsgrenarna, men fruck vad hängivna folk är! Undrar hur jag hade sett ut om jag hade en coach som sa åt mig vad jag ska äta och hur jag ska träna. Jag kan ju inte säga nej förrän jag har testat, eller hur var det nu jag själv brukar säga?
 
Inzoomade mobilbilder, därav den dåliga kvalitén.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback