SATS Huddinge

Matilda och jag besökte SATS i Huddinge centrum idag. Inte i närheten lika stor lokal som jag är van vid, men de hade ett par maskiner och redskap som jag tidigare inte har haft tillgång till. Det känns lite som att kliva in i en karamellbutik när jag kliver in på ett nytt gym. Mmm... godis. Ja alltså alla vikter och maskiner inte beefcakes.
 
 
Jag ska inte försöka lära någon annan hur man lyfter vikter eller ens gör en armhävning, för jag vet nog egentligen inte alls vad jag själv håller på med. Stackars Matilda kommer aldrig vilja besöka SATS efter idag! Sa jag att jag höll på att slå sönder det låga taket när jag skulle visa henne burpees? Nä, just precis. Jag behöver investera i en riktigt bra personlig tränare. Men det är jag lika motiverad till som att besöka vårdcentralen och kolla leverfläckar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback