Adidas power perfect II

Jag köpte ett par tyngdlyftarskor i slutet av januari och har hunnit använda dem en hel del, så nu kan jag väl göra en ärlig recension? Det känns inte som att jag kommer att ändra uppfattning i första taget i alla fall. De ger helt klart en bättre stabilitet, även om jag har trillat baklänges nån gång under uppvärmningen. Men det beror mer på att jag är stel som ett kylskåp och lika stabil som bambi. Fötterna står där de ska och tack vare klacken på skon så blir själva böjet mycket djupare, precis som utlovat.
 
Före - Efter
 
Här är resultatet efter fem veckors användande av tyngdlyftarskorna. Bilden till vänster är före och bilden till höger är efter. Jag kan inte se att det skulle vara något annat än tack vare skorna och kanske lite mer jävlar anamma som jag har fått större benmuskler. Mat äter jag precis lika mycket (och dåligt) som innan och benpassen är ungefär likadant uppbyggda varje gång.
 
Bild stulen från chaiatcalm på instagram.

Kommentarer
Postat av: Ronja

Coolt! Ja kör på nå specialskor... För ja har fel på hålfoten o tåleden o jag vet inte vad...

Svar: Hade du varit sugen på lyftarskor annars?
JP

2014-03-10 @ 19:09:14
URL: http://sassitch.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback