tyngdlyftarskor

Idag åkte jag och Chai till Jabb vid globen för att köpa lyftarskor. Vi hade bestämt oss för att komma hem med varsitt par Adidas power perfect II, som denna modell heter. Efter mycket om och men beslöt jag mig för en storlek som sitter perfekt på ena foten, men egentligen är för liten på andra. Storleken större gav liksom känslan av offentliga bowlingskor (breda och förstora åt alla håll och kanter) vilket inte kändes riktigt bra. 
 
 
Hittills har jag bara provat djupa knäböj i tighta jeans och med en 17 kilo tung bulgarian bag på axlarna, så jag kan ju egentligen inte ge någon vidare ärlig recension. Men det kommer! Jag är däremot rätt så säker på att det kommer att ta min träning till en helt ny nivå.

Kommentarer
Postat av: Ronja

Ser fram mot recension!

2014-01-22 @ 21:43:46
URL: http://sassitch.blogg.se
Postat av: Karin

Är din tatuering klar?:)

2014-02-13 @ 15:39:59
Postat av: Karin

Saknar dig:3

Svar: Nu fick du ett inlägg :D
JP

2014-03-07 @ 21:28:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback