Jag har ett mission...

Skåpet är fullt med fullkomligt vidrigt smaksatta proteinpulver och de måste bort innan vi köper nytt. Hur vore det om företag kunde bjussa på smakprover så att man har någon aning om vad som faller en i smaken. De gånger jag har sett portionspåsar så är det i samband med internettävlingar. Men varför ska jag tävla för att få prova en portionspåse, egentligen? ;)
 
 
Så nu ska jag alltså trolla ihop proteindrinkar av allt pulver som jag har kvar. Här är en proteinbomb bestående av kvarg, vatten, proteinpulver med smak av hallon, samt frysta blåbär. Blev ju riktigt bra! Men och andra sidan så körde jag säkert kort idag och valde det protein som faktiskt smakar helt okej! Fortsättning följer...

Kommentarer
Postat av: Karin

Håller med dig om att företag borde ha smakprov så att man vet vad man gillar innan man köper det :)
Var har du fått portionspåsarna som du har? Och vad är det för smak på bilden? :3

Svar: Nej men det är ju portionspåsar jag Inte har. ;) Sitter med hela burkar med protein som jag inte tycker smakar något vidare. På bilden har jag Nutramino jordgubb och den är faktiskt inte helt tokig! :)
JP

2013-10-01 @ 19:51:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback