Prova det här!

Idag körde vi på samma pass som förra veckan och vad kul det är att se en så stor skillnad efter en vecka! Jag var faktiskt helt hundra på att jag fick en flera minuter sämre tid idag då jag är helt slut i armarna från tidigare pass denna vecka. Har inte bestämt mig för om detta var veckans sista pass eller om jag ska träna imorgon med. Kanske läge att sluta när man ligger på topp?
 
 
Allvarligt talat, prova det här! Kanske inte just mitt pass, men samma träningsform. Kasta ut allt som heter bortförklaringar och gör det hemma i vardagsrummet om du inte har tid att gå till gymmet. Men jag har ju inga vikter hemma. Din kropp består ju av vikt för bövelen! Knäböj, situps, rygglyft, armhävningar och burpees är ju bara ett litet antal av alla möjliga övningar som du kan göra. Tävla mot dig själv och ingen annan! Jag hejar på dig i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback