Ja men yes!

Igår flätade jag ur mina dreads för att återgå till att vila hårbottnen. Anledningen till att jag ens flätade in dem igen var för att jag inte orkar med skitit hår under festivaler och jag skulle ju själv iväg till Bråvalla. Så imorse när jag skulle sätta upp mitt hår i en hästsvans inför gymmet - KAPAOW! NACKSPÄRR! Det är ju rätt underligt att det aldrig sker när jag har dreadsen iflätade då de trots allt väger ett kilo. Ingen styrketräning idag, men trampande på crosstrainern i en timme istället.
 
Jag brukar använda Radital liniment i gelform sådana här stunder. Det används för att lindra besvär i muskler, senor och leder och ökar även blodcirkulationen. Tigerbalsam kan slänga sig i väggen, eller åtminstone stanna i badrumskåpet som andrahandsval om det här skulle råka ta slut. Ja, den säljs bland annat i hästaffärer och ja, den används på hästar. Men det är inte heller alls ovanligt att idrottare använder sig av den.

Kommentarer
Postat av: JP01

Radital äger sönder allt annat. Klämde en nerv i ryggen för några år sedan och Radital var det enda som hjälpte. Så behöver du medhåll kan du peka på mig:

Han! Han där borta håller med dig!

Radital, because everything else can suck it! :P

2013-07-30 @ 21:38:49
URL: http://apelsinklyftor.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback