Pepparkakshus

Igår kom Nattis förbi för att mecka pepparkakshus och dricka för mycket vin. Det visade sig vara en dålig kombo för min del då jag är så pass rädd att sätta eld på lägenheten eller bränna mig på sockerlim. Sunt förnuft har jag hört att det heter. ;) Ett litet glas blev det för min del, så jag kan egentligen inte skylla det skandalöst fula huset på något annat än mig själv. haha!
 
 
Fredrik Nylén från Hela Sverige bakar har tillochmed likeat mitt pepparkakshus på Instagram. Haha!
 
Nattis hus gick inte att få ihop med sockerlimmet och huset föll isär så pass mycket att det käkades upp istället. Alltså hörrni! Har ni provat att äta pepparkakor med både kristyr och färskt godis på? Riktigt gott! Nerds vart dessutom jävulusiskt goda på! (De små färgglada godisprickarna) Tur det, för jag har säkert ett kilo kvar som behöver ätas upp.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback