Julklappstips 2013

Här kommer det lilla inlägget om "helvete det är julafton om två veckor!!!". Detta är ett inlägg tillägnat er som är ute efter materiella ting. Lugn bara lugn, JP fixar! 
 
 
1. Diablo Organics man meat calendar
Det här kan ju vara årets hetaste julklapp och framför allt kalender du någonsin lagt fingarna på. Det utlovas slisk, hud, tatueringar och skägg för er skäggkåta. Maj månad pryds dessutom av kalenderpojken och min mycket heta fästman Chai. Fotot på honom är dessutom taget av ingen mindre än mig själv!

 
 
2. Presentkort på CALM bodymodification
Jag slår vad om att någon av er kommer att stå där dagen innan julafton och slås av tanken "helvete det är julafton imorgon!!!". Tro mig, glitter går hem hos de flesta och CALM håller öppet mellan 12-16 den 23/12. Ingen behöver någonsin få veta att du hade glömt bort flickvännen/pojkvännens julklapp! Välj ett presentkort med summan 200, 500 eller 1000 kr. 
 
 
3. Musucbag
Är du lika frusen som jag, eller singel och ensam och vill känna dig kramad? Då ska du ha en musucbag! Fast vänta... det här var ju ett inlägg om julklappar. Äh, köp en julklapp till dig själv!
 
 
 
4. comicbookafterlife
Gör en familjemedlem eller kär vän till en zombie! Konstnären Allison Kolarik kirrar biffen!
 
 
 
5. Syntetdreads
Är någon du känner i behov av en hårförändring? Beställ dreads av mig! De är inte permanenta och går att fläta i och ur hur många gånger som helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback