Toe Guards

Jag skrev för ett tag sedan att jag skulle hämta ut ett paket med något Derbyrealaterat. Det var ett par toe guards med kopparstjärnor. Nu har jag tyvärr inte kunnat sätta fast dem på mina egna rullskridskor, då mina tåstopp visade sig vara för korta! Men nya, längre tåstopp är på väg.

Toe guards är, som man hör på namnet, skydd för rullskridskornas främre del. Vid fall och liknande så skrapar framsidan av skon i marken och lämnar fula märken, som till slut blir till skador. Så vill man ha något lite mer flådigt än silvertejp på framsidan så kan man köpa sånna här!

Foto: DerbyVixen



Foto: DerbyVixen

Fotografierna ovan har jag lånat från tjejen som har tillverkat skydden. De finns att beställa i vilken färg och form som helst genom Etsy. Länk --- > DerbyVixen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback