Bishops arms 4 år

Förra veckan, närmare bestämt torsdag kväll så besökte jag, mamma och Chai Bishops Arms på folkkungagatan. De firade nämligen 4 år! Tyvärr var jag så trött så att jag höll på att somna från start, så jag var inte lika på g för en god ölkväll som jag trott.


Jag har ju äntligen lärt mig att uppskatta bacon! Kan verkligen rekommendera
Biskoppens burgare med surdegsbröd
. Hur god som helst!


Bishops arms släppte sin egna öl Folk Ale denna kväll - mycket god!


Chai och Gwen Stefan

Vi blev kvar hela natten och en bra stund efter stängning. Det en riktigt rolig kväll, men inget slår efter stängning på Bellmansgatan! På tal om Biskoppen på Mariaberget så ska vi dit igen den 13:e februari då det vankas Puc quiz. Rolle hade smärre idébrist på tema för quizet, men jag kläckte temat! Så gå dit så får ni se vad det blev. Det vankas finfina priser till vinnaren har jag hört!

Dagen efter så klämde jag och chai Pizza Hut-buffé! Nu när priset har sänkts så är det faktiskt ett riktigt kap! Jag blir ledsen över att de inte har buffé annat än under lunchtid. Det är ju bästa junk-buffen ever! Dessutom så kröp Johan Glans två små barn runt på golvet och lekte kattungar. "Katter får va var dom vill!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback