Klipp klipp

Garderobsrensningen fortsätter...

Hittade ett par riktigt gamla H&M-brallor som sitter sjukt bra över röven, men är för korta i längden. Detta har jag tidigare försökt dölja med allt från knähöga kängor till utsvängda syntharbenvärmare. Nu fick jag nog och klippte av dem! Har ännu inte bestämt om jag ska behålla dem helt avklippta nertill eller om jag ska sy upp dem lite snyggt. Eller så kan jag ju erkänna direkt att de kommer förbli slarvigt avklippta.

Jag skäms över att jag inte orkar annat än att ta mobilbilder
och att jag är så lat att jag inte ens gör rent bakgrunden!



Wow... jag ser precis lika sorglig ut som jag känner mig.
Låt oss skylla på vintern.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback