Paket

Tänk att det är så löjligt roligt att få paket på posten! Även om man vet precis vad innehållet är. Nu var det heller inte några dåliga grejer som jag fick hem i mitt USA-paket här för någon vecka sedan. Utomhushjul, kullager, verktyg, svart/blank hjälm för dagar utan dreads, samt världens bästa godis "Nerds"! Det är så himla trevligt och praktiskt att ha vänner som bor i USA som kan skicka över sånna här saker som svenskar tar multum för!

 

Idag har jag dessutom fått hem ytterligare en avi. Så innan derbyträningen ikväll så ska jag hämta upp paketet hade jag tänkt. Även detta paket är derbyrelaterat!


Kommentarer
Postat av: Sophia

Jag har typ 20 paket Nerds (Grape/Strawberry) samt 10 påsar Redskins! Om du tar en paus i dieten (kanske jag också gör), så kan jag dela med mig! =)

2012-02-28 @ 09:19:54
Postat av: JP

sv; låter som en dejt!

2012-02-28 @ 12:03:02
URL: http://jpe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback