Minimum skills

För att få köra ett bout (en riktig match) så måste man klara av minimum skills, för att inte vara en rullande fara ute på plan. Det är ett långt test som innehåller allt från att kunna ta och ge en tackling, åka i derby-position (böjda ben), falla rätt och ställa sig upp snabbt utan att använda händer, hoppa, bromsa och mycket mer! Efter bara 4 månader på hjul så måste jag ändå få säga att jag är så sjukt stolt över oss allihop! Tänk att jag kan hoppa med hjul under fötterna. Nä, jag är ingen liten lort!

Foto: Rakel

Foto: Chai


Jag har klarat av i princip alla moment som vi har kört hittills. Men än är jag inte klar med testet! Det väntar hastighetstest också! 25 varv på 5 minuter. Något som inte oroar mig det minsta eftersom jag vet att jag har väldigt bra kondis. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback