Träning och dans

Men alltså, allvarligt, vad är det för fel på folk som gymmar? Ska det vara så förbannat svårt att lyfta av allt skrot från maskinerna och ställa det på sina platser? Det är inte Så jävla kul att inse att det hänger 20 kilos-vikter på var och varannan maskin som man tänkt använda. Nu jävlar börjar träningen ta sig i alla fall. Blir jag bara av med lite hamburgare från magen så väntar ett redigt sexpack! Börjar bli mycket nöjd! :)

För att variera träningen så har jag anmält mig till en danskurs som startar i slutet av februari. Vad det är får ni veta om jag får en plats! Finns ju inget roligare än att dansa! Woho!

Kommentarer
Postat av: Linda

Oh, jag har också precis anmält mig till en danskurs! Jag gillar inte träning, men jag gillar att umgås (ska gå med en vän) och dansa är rätt kul:P

2011-01-17 @ 20:05:45
Postat av: Fanny

Haha idioter de finns.

Idag på gymmet snodde en kärring min maskin. Fan va förbannad jag blev! Och jag demonstrerade det väldigt tydligt, haha!

(kul att du ser resultat av träningen. Det gör jag själv också å de är skit kul ju!)



Ja, verkligen ett problem! Jag får mail som: "omg, du har räddat mig nu! Har inte kunnat läsa om det någonstans!".



Det är roligt, för man ser verkligen skillnad från månad 1 och 1 år. Månad 1 var ju hemsk ser jag nu! Formen och allt har helt ändrats och jag är skitnöjd!

Haha tackartackar ;)

2011-01-17 @ 21:52:09
URL: http://fannys.nu
Postat av: Fanny

Haha idioter de finns.

Idag på gymmet snodde en kärring min maskin. Fan va förbannad jag blev! Och jag demonstrerade det väldigt tydligt, haha!

(kul att du ser resultat av träningen. Det gör jag själv också å de är skit kul ju!)



Ja, verkligen ett problem! Jag får mail som: "omg, du har räddat mig nu! Har inte kunnat läsa om det någonstans!".



Det är roligt, för man ser verkligen skillnad från månad 1 och 1 år. Månad 1 var ju hemsk ser jag nu! Formen och allt har helt ändrats och jag är skitnöjd!

Haha tackartackar ;)

2011-01-17 @ 21:52:35
URL: http://fannys.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback