Nyår


Vi träffades hemma hos Sara och Fredrik där det vankades knytkalas. Jag vart helt sjukt imponerad över att alla hade fixat helt olika rätter och röror som allt gick ihop i en enda stor salig blandning. MUMS!


Nyberg lagar mat - in action!


Alla var minst sagt imponerade men kanske mest oroade över att Nyberg stod med en kniv i handen.


Chai kirrar köttet! MUMS!


Själv fixade jag (med hjälp av Chai) matmuffins. Som synes här ovan.




Själv var jag uppklädd till en lurvig ko.


En massa god öl dracks det.


Klockan slog tolv och jag fångade genast år 2011 bästa bild. Bombröjaren Fredrik tar skydd från fyrverkerier!




Haha kolla högra vanten! Spooky!


ehm...


<3


Sen gick vi in och drack mer öl och spelade wii. Jag ägde Solberg. Jag äger och andra sidan alltid i tvspel.

Vilken fest! Vilken god mat! Vilket sällskap!
Vilken aha-upplevelse den här natten kom att bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback