Foto-pyssel

Nu är jag Nästan färdig med redigering av alla New York-bilder. Det gäller ju att verkligen ha en vision om hur man vill att bilderna ska sitta i albumet, vilken storlek bilderna ska ha, om det ska finnas utrymme för biljetter osv. En annan skulle ju säga att det bara är att skicka in alla bilder och köra på det klassiska måttet på pappersfoton. Frågar ni mig så är det ju bland det tråkigaste/lataste som finns. Det här albumet ska se så tilltalande ut att mina barnbarn kommer vägra att kasta bort det eller låta det falla in i glömska sen när jag är död. Som ni hör har jag ju som mål att sätta en stämpel i historien här, det gäller ju att slå på stort och framför allt att börja någonstans!

Den bästa födelsedagen i mitt liv på Trailer Park i NY i somras. Titta vad personalen ornade! En moonpie med ljus rakt igenom plasten! Det är den vackraste kakan jag någonsin fått!

Nu ska jag nog bege mig ut i storstaden för att hitta en till ziptröja på rea. Min mossgröna som jag köpte här om dagen visade sig vara precis så bekväm som jag anat, så det är lika bra att köpa en i grått också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback