Den här med att skriva via telefonen är ju...

img_0432 (MMS)

Den här med att skriva via telefonen är ju helt klart min grej! Har fått en "ny" dator som min kära håller på att styra upp för att den ska fungera lika bra som glass är gott.  Jag fick tre avier igår varav en var en arg påminnelseavi. Jävligt irriterande med tanke på att jag inte har fått någon avi om det paketet innan. Well, det var i alla fall helfina grejer jag fick hämta ut. :) En ny hårtoning i ny nyans, världens tuffaste klänning av Iron Fist samt en, två, tre, många lösögonfransar. Yay! Det gjorde mig lite gladare minsann. Synd bara att jag är på väg att få feber, om det inte redan är kört förstås. Ååh, så sjukt dålig om det ska infalla just nu! Nu står jag i valet och kvalet om jag ska bädda ner mig direkt eller om jag ska jobba vidare på hårverksamheten. Det sistnämnda är ju vad jag borde.


Kommentarer
Postat av: Mia

Åh, Vart beställer du dina fransar ifrån??



Fina bilder du har på dig på bloggen :)

Jag fotades förra veckan senast :D



/Mia

2010-11-04 @ 20:17:52
URL: http://pienimustaenkeli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback