Nu får det vara bra

Extrem huvudvärk! Jävlar i helvete alltså!
Jag har världens bästa fästman. Bara så att ni vet! Igår kom han hem med en precis likadan vinterjacka som jag blev av med. Jag vet att det är materiellt ting, men när jag äntligen hittar vinterjackan med stort DET, så svider det extra mycket att bli av med den. Det är säkerligen fler som har samma problem när det gäller att hitta en vinterjacka att trivas i. Nu råkade jag bli förälskad i en sjukt ovanligt sådan. Jävla helvete att jag inte märkte jackan med mitt namn som jag planerade förra vintern! Så nu går något jävla kukhuvud omkring med MIN jacka den här vintern och antalet misstänkta är 69 stycken. Förmodligen ännu färre då det säkerligen tillverkades flera andra storlekar än den jag har. Nu blir det hus i helvete i det här trapphuset kan jag lova.

Sen har det skett en annan stor förändring.
Även om jag är psykiskt utmattad och helt tömd på energi just nu, så kommer det att bli bra i alla fall.

Jag fick höra igår att indian-Steve (som gästarbetar på CALM nu) skulle be för mig på insidanvis. Vad nu det innebär? Hoppas han inte tände upp en lägereld
och gjorde rökmoln inne i Fredriks och Saras lya bara.
... fast lite roligt vore det.
Uppenbarligen så fungerade det i alla fall! Tackar tackar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback