BIO

Vi tog en sen biotripp igår kväll och såg Avatar. Jag trodde verkligen allt ont om filmen måste jag få erkänna och jag var ännu mer rädd att jag inte skulle kunna hålla mig vaken i biostolen. Men tji fick jag! Det är nog min bästa bioupplevelse någonsin. Vi planerade redan vid hemfärden att vi ska se den på bio igen.

Ska detta gynna både Chais och min verksamhet framöver? ;) Töj örsnibbarna på www.calmbodymod.com och fixa håret hos mig. Pål kan säkert måla dig blå i ansiktet.
- Bli en avatar du också! 



En film som Måste ses på bio, helt enkelt!


Paranormal activity såg vi för ett par dagar sedan. Efter allt snack om hur läskig den ska vara så ansåg i alla fall jag att det vore säkrare att bunkra upp ett gäng kuddar att gömma sig bakom hemma i sängen. Så det fick till att bli filmvisning i hemmet och inte med en enorm bioduk framför ögonen. Jag kan vara en av de fegaste som finns och avskyr skräckfilmer med allt övernaturligt. Okej, nu säger jag kanske emot mig själv som älskar zombies... men de finns ju på riktigt, det vet ju jag. ;)




Jag behövde inte gömma mig bakom någon kudde. Nä, jag kunde sitta och titta på filmen med vidöppna ögon. Det säger väl ungefär hur pass läskig den var. Inte det minsta. Att Stephen King skulle ha vandrat ut ur salongen av rädsla måste ha varit ett missöförstånd. Han lär ju ha gått därifrån med en gäspning och köpt en biljett till närmaste visning av My Little Pony som är läskigare. Besvikelse om något.

------

Det slog oss igår att bioklubbkoret enbart drar poäng för en biobiljett och inte oss båda. Fail! Vi har varit sanna biobesökare och har alltså gått miste mängder med poäng. Tanken är att jag ska kila över till biografen och fixa ett eget klubbkort senare idag eller imorgon. För det vankas bio igen på fredag förhoppningsvis. Instängd 2


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback