Utseende

Har jag sagt att jag älskar att gå på bio? Ännu mera guld i tillvaron! Tjohoo!

 


Nu är jag helt trött och slut i varenda muskel i hela kroppen tror jag. Imorgon är det vilodag trots att jag egentligen är aspepp på att träna. Det är helt sjukt vad senaste veckan av träning har gett resultat. Har redan fått synliga muskler. Det är lite därför som jag har valt att lägga av med att lyfta en massa skrot. Vill ju inte bli en muskelknutte utan bara så där härligt asfit! haha. Nu ska jag lyckas få en sån där mage igen! Sista gången gilt nu?



Jag blev så himla sugen på att göra ett inlägg om mitt utseende under årens gång sådär som Hannah har gjort i sin blogg. Jättekul ju! Jag kommer ju ha världens roligaste fotoalbum när jag är mormor! Längtar redan! haha!

Nu är det dags att färga håret! Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Göööör det, kom igen, gööör det! :) Jag vill se din stilresa, blir kul!

2010-12-02 @ 16:13:41
URL: http://hannahochvarlden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback