Ge mig en biljett

Ja jag får väl lov att erkänna att jag är grymt missnöjd som inte alls har någon biljett till muse den 24 oktober. För att inte sitta hemma och snyfta i ett hörn så har jag och Chai bokat upp en tripp till otrohetens stad Uppsala som i min värld ligger långt ner i Sverige. Ganska lyckad världsuppfattning va?

Albumet jag köpte igår är ju obehagligt bra! Tillochmed Chai uppskattar den... det trodde jag verkligen aldrig i hela mitt liv att det skulle ske! Nä, fan att jag är biljettlös.
Nu måste något spektakulärt inträffa i min tillvaro innan jag beter mig som en dramaqueen och börjar snyfta högt utan tårar med handen för pannan.
Det vill du inte.

Nåväl nu har jag fasta datum för när fototografierna till Timmy och Cillan ska vara helt färdiga. Samt när beställningen med dreads ska vara färdiga och flätas in. Ja, jag har startat igång verksamheten igen, så nu tar jag emot beställningar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback