Oktober är här

Vem är det som är beter sig löjligt egentligen?

Jag som skriver en sk blogg, eller du/ni som letar upp mig, (kanske googlar mitt namn, vad vet jag?) och stalkar min blogg?
Du/ni som letar upp en 22årig tjej på internet för att rota bland något du/ni inte har något att göra med, det kanske är du/ni som borde tänka efter.
¤ Känner du/ni er prickad välj nummer 1 alternativt nr 3.
¤ Passar detta inte in på dig/er välj då alternativ 2.
¤ Bryr du du/dig inte alls välj då alternativ 2 eller 3

1. Nu kanske du/ni skulle ta och trycka på röda krysset uppe i högra hörnet och sätta igång och jobba lite istället. Arbetstid är inte till för att läsa bloggar.

2. Varsågod och läs.
Hade jag haft något att dölja så hade jag inte tryckt på knappen "publicera".

3. BlondinBella är kanske en mer passande blondin för dig.




Kommentarer
Postat av: Robbin

alternativ 2 ^__^

2009-10-02 @ 02:43:45
Postat av: Fanny

vad handlar detta om?

2009-10-02 @ 09:54:14
URL: http://tayler.blogg.se/
Postat av: sessa

Oh någon som lämnat någon skoj kommentar om vad dem läst?

Jag älskar att läsa idiotlitterära texter på bloggar, och älskar att få såga dem.

2009-10-02 @ 14:50:59
Postat av: fanny

Yay! Då kan vi festa loss nästa gång alltså!

shit va duktig du e :)

2009-10-03 @ 22:13:33
URL: http://tayler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback