Tre-rätters

Sen blev det lördag - en ganska seg sådan till att börja med.
Tanken var att ha en tre-rätters middag. Andreas skulle stå för förrätt, jag och Josse för varmrätt och Hannah och Rickard för efterätt. Efter en del ändrade planer pga sjukdom så fick jag göra en efterrätt i sista sekund. En äppelpaj. Det gick ju sådär och jag lyckades bränna den totalt och helt kolsvart. Så Chai och jag plockade med oss ingredienserna för en ny paj och kilade över till Josse där vi slängde ihop en ny!


Hannah och Chai


Andreas och Josse


Jag och mannen


Hannah och hennes pojkvän. :)

Astrevlig middag och sällskap. Kul att Chai för en gångs skull valde att följa med också! Vi hade planerat sen några veckor att för gamla minnens skull dyka upp på en stor KTH-fest som skulle äga rum samma kväll, men ingen hade ork. Så det blev helt enkelt en trevlig middag hemma hos Josse istället. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback