Biskoppen

Ja, så kan det gå...

Vi var uppe i tidigt på morgonen igår söndag för att bli upplockade av Jeff och Bettina. Uppdrag lägga golv hos Chais far. Jag och Bettina var inte välkomna i köket så vi sov oss igenom värmen och tog en promenad med hunden Randy.
Stekande sol, men jag tänker Inte klaga över att det är för varmt! Aldrig!
När karlarna var färdiga med golvet blev det grillat och hemmagjord potatissallad. Det är så det ska vara.

Hem en sväng, ta en dusch, tjaffsa lite och sedan möta upp fredrik för att sedan gå upp till mariaberget.

BISHOPS ARMS...



    

  

  

En snortrevlig kväll med mycket öl i sällskap av personalen från både mariaberget och folkkungagatans bishops arms.
Jag som hade tagit ut en semesterdag dagen efter hade ju inga bekymmer vad det gällde konsumeringen av ölen. Eller ens några bekymmer över att "nu måste jag röra mig hem". Stackars Chai fick inte gå hem förrän vid femsnåret eller nåt. Jag minns inte riktigt, men sist kvar var vi och Fredrik gick och la sig för att sova i studion. ;)

Jag blev påprackad ett mystiskt pulver, som skulle vara lösningen på baksmälla. Det smakade salt och citron och innehöll väl förmodligen en drös med bra vitaminer. En dos direkt när man vakna skulle man ta också. Och ser man på. Jag har mått oförskämt bra idag! Har faktiskt kunna avnjuta min lediga dag till fullo med musik på en filt ute i solen.
Jag börjar allt bli brun som bajs på kroppen.

Nu tänkte jag ta en timmes promenad när jag ändå är i farten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback