fixeridag

Pinsamt, men jag känner att jag måste lägga fram lite ursäkter om gårdagens bild. Den är förmodligen för mörk på mångas skärmar, då min visar helt fel. Så, nu känns det bättre igen!

Jag gjorde nog ingenting av det jag skulle ha gjort igår. Jag glömde pengarna, så det blev ingen present och inte heller skor för jag gav upp mitt letande och tog mig till Hannahs jobb ute på Gärdet. Det blev en kopp kaffe och sedan en promenad i gamla stan där vi åt dyr strutglass. Grymt god lionglass hittade vi! Resten av tiden spenderade jag inne på Calm, istället för att fortsätta med något mer vettigt.

Well, med andra ord så måste jag ju ta igen allt idag och ändå vågar jag påstå att jag Aldrig skjuter upp presentfixeri så här länge. Jag brukar ju vara färdig och klar med allt pyssel en månad innan. Måste bara invänta att tvätten ska torka nere i stugan. så drar jag. Sen om jag får tid över så ska jag göra ett nytt försök att hitta skorna.

btw, vad för tjejblaska till tidning rekomenderar ni? Gärna med lite glassiga bilder, då det snarare är snygga fotografier jag kikar på än läser text.

Kommentarer
Postat av: Sara

Får jag rösta? Jag tycker ju elle i alla lägen när det gäller modebilder!

2009-07-24 @ 23:57:28
URL: http://lushe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback