Tacopaj

Jag är så sjukt trött idag! Det var riktigt plågsamt att släpa mig ner mot tvättstugan vid tio i förmiddags. Men nu är tvätten i full gång om inte lite försenad då jag är för långsam.
Jag drar iväg på bilsemester inatt vid ett-snåret med familjen. Eller en liten del av min familj. Mam, pap och matilda, eventuellt Elias. Vad har jag gett mig in i?
Jag har inte riktigt packat som jag ska ens en gång. Det får bli en snabbt nerhafsad packning i en stor väska sen bara.
Shit, jag har inte varit på bilsemester sen jag var 16-17 eller nåt sånt.

Dessutom har jag och Chai bjudit in pojkarna Nyberg och Danne på paj. Eller de är väl snarare jag som har bjudit in dem, då jag ska stå för käket. Som jag nämde i förra inlägget så lagar jag inte ofta mat, men nu tänkte jag slå på stort och göra tacopaj med någon god sallad till. Vi fick så mycket köttfärs över från i helgen.

Om jag ska hinna med allt så är det dags att jag fortsätter där jag var. På ruta ett.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback