24/7

Lite om min födelsedag...

 
Schysst att jag ser så förbannat rädd ut. Givetvis var jag ju livrädd dagen i all ära. Eller inte.
Men för att vara lite fjollig så kan ni ju ta och lägga märke till min genomtänkta outfit som även inkluderar vanliga örhängen samt ett nytt halsband! Det är inte ofta jag tar av mig mitt gamla.

Danne kom över kanske vid fyra redan. Trevligt då det var redigt lamt att sitta ensam hela dagen. Även om jag hade ägna tiden åt städning och liknande.

Sen bestod kvällen av Chai, Fredrik, Nyberg, Danne, Hannah, Josse, Linda, Adem, Sanna och Tomas. Jag ville från början verkligen inte ha något firande, men ändrade mig till ett "ja men en liiten middag då för de allra närmsta" Som slutade med elva pers ändå då tjejerna ju har pojkvänner som jag inte kan neka.

Vi satte igång engångsgrillarna...

  

Handklappade burgare! SLURP. Det gjorde Chai bra!

Därefter gick vi in i vår lilla lägenhet och åt efterrätten som jag gjort iordning. Glass med basilikamarinerade jordgubbar.

 Tomas och Sanna och så jag som gör rökeffekter.

Och kvällens hedersplats går till... (TRUMMOR)

... DANIEL!



Nä, nu handlar det inte om fylla. Utan om att vi har fått kanske årets bästa bild! Det som vialla känner till: att en kamera lägger på fem extra kilo är numera ett faktum!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Finfina bilder. Framförallt vinnarbilden. Jag kommer nog aldrig upphöra att fascineras.

2009-08-03 @ 10:05:49
URL: http://hannahochvarlden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback