Yasuragi

Hela dagen igår tillbringade vi alla från jobbet på Yasuragi. Allt betalt och bara åka dit och njuta. Sjukt värt!
Vi åt sushi till lunch. Kocken slängde upp små tallrikar på ett band som gick runt och runt, så det slutade med att jag tryckt i mig en skål misosoppa, en sallad, 14 bitar sushi och två deserter. Haha. Desert nummer två stal jag och mätt blev jag. :D
Vi gjorde något som kallades Do in och ingen kunde hålla sig för garv då hela övningen gick ut på att nypa och slå sig själv. Under eftermiddagen blev det planering som också behövdes.
Längesedan jag mådde så bra i kroppen kan jag ju tala om.

Härligt att det redan börjar dra sig mig mitten av februari. Inte för att jag har någonting att se fram emot. Längtar jag bort tiden så drar det ihop sig mot sommaren vilket leder till att jag förlorar jobbet.
Jag har dock skaffat ett extraknäck som röstmottagare under valet i början av juni, samt lite inför då prylar ska köras ut till diverse lokaler. Ser bra ut på cvt i alla fall och så får jag förhoppningsvis åka lastbil när vi kör ut grejerna, vilket är bland det bästa jag vet! Lastbilar is the shit!

Något trevligt i min vardag just nu är mitt hemliga projekt som jag har påbörjat ihop med någon. Inget nämt, inget avslöjat! Det kommer att bli så bra! Håll ut så får ni veta i framtiden. :) I PLOMISE!

För dig som kanske undrar vad jag gör om dagarna just nu så är det jobba, åka hem och tillverka dreads, önska att jag var 17 år och kär och spela tvspel med chai när han kommer hem. Jag orkar ingenting annat. Eller.. jag har börjat trycka i mig järntillskott och har nog aldrig varit piggare i mitt liv. Det är väl snarare min brist på lust som tar död på det mesta.
Varför ska så mycket kännas så omöjligt hela tiden?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback