En vanlig jävla måndag

Jag vaknade upp med en sån jävla magsmärta att jag nästan trodde att det var hög tid att åka in till sjukhuset. Chai fick rota igenom medicinskåpet och kom tillbaka med ett glas samarin (då jag aldrig lyckats få tag på något bra mot min mage.) Bara smaken av samarinen mot tungan fick mig att nästan kräkas. Ingen vanlig reaktion från min sida.
Det är något ordentligt fel på min mage numera. Förmodligen är det stressen, så jag har ingen lust att bli hemskickad och ha betalat för någon ny förnedrande mening som: "skaffa dig en hobby!"
Nu gör det ont när jag trycker på en viss punkt i magen, även därifrån den rivande smärtan kommer ifrån. Så jag får väl helt enkelt låta bli att trycka där. :D
Åh, kan inte någon ge mig pengar till läkarbesök och tandläkare!

Jag fick besked idag om att jag inte kom in, men nu ligger som reserv. Alltid något, men där rök min gnutta med ljus. Fan! Hoppas en bunt med människor trillar framför en bil, eller enkelt och snällt hoppar av.
Vi försöker igen till hösten. Men det är för lång tid tills dess. Och jag har fortfarande inte berättat för någon om vad fan det är jag dillar om. Det är lika bra att ha det så här.

Kommentarer
Postat av: Mir

Vart i magen är det som det gör ont?

2009-02-23 @ 22:30:47
URL: http://beyondforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback